Skuteczna sprzedaż

Termin

16 stycznia 2024 (wt.) - 14 lutego 2025 (pt.)

Prowadzący

  • Adam Ryszewski
    Adam Ryszewski
    konsultant-trener, asesor

    Ukończył psychologię oraz informatykę. Doświadczenie konsultanckie oraz menedżerskie zdobywał m.in. w następujących firmach: Intel, ProFirma, Combidata grupa ASSECO (PM, vice-dyrektor Pionu Rozwoju), Whitefox (członek zarządu). Obecnie CEO YARI oraz wykładowca SWPS.

    Specjalizuje się w rozwoju menedżerów i sił handlowych w oparciu o psychologiczne modele rozwoju Action Logic Framework. Autor programów szkoleniowych, narzędzi i ćwiczeń AC/DC oraz modeli kompetencji zawodowych. Interesuje się językiem i kognitywistyką oraz wykorzystaniem technologii w rozwiązaniach L&D.

    Doświadczenie (zarządzanie 100+ projektami, 390+ raportów DC, 4500+ godzin szkoleniowych/warsztatowych, 800+ godzin coachingu) zdobył realizując projekty m.in. dla: Allegro, Aviko CEE, EBV Elektronik, Fota, Gaspol, IBM, KIA Marvel, KPRM, Kancelaria Prezydenta RP, MetLife Amplico, Ministerstwo Edukacji Hiszpanii, MPiPS, MF, NF.pl, NovaTrading, UN (Economic Commission), Phoenix Pharma, PKP IT, Raben, Techdata, UCK, Urząd miasta Warszawy, Voestalpine Signaling Sopot, Vattenfall, Warta, WSIP.

Cena:

1500,00 PLN
PPNT Gdynia

Lokalizacja

PPNT Gdynia
al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia
Strona WWW
https://yari.pl/wp-content/uploads/2022/08/mapka_PPNT_legenda_2022.jpg

Opis szkolenia

Dla kogo

  • Przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, Key Account Managerowie, RKS, opiekunowie i doradcy klienta

Oczekiwane rezultaty

  • Podniesienie skuteczności sprzedaży oraz efektywności rozmów z klientami
  • Uzyskiwanie wyższych rezultatów finansowych i pozafinansowych w ramach procesu sprzedaży
  • Nauka praktycznych technik z zakresu wywierania wpływu i perswazji

Plan

  • 2 dni szkoleniowe
  • Rozpoczęcie o godzinie 8:30
  • Zakończenie o godzinie 15:30
  • Kawa, poczęstunek, obiad

Program szkolenia

Mój styl sprzedaży

  • Wprowadzenie do analizy logik działania uczestników procesu sprzdaży
  • Model Action Logic Framework – case study
  • Schematy wypowiedzi, nawyki zachowań oraz reakcje emocjonalne
  • Zrozumienie silnych stron i ograniczeń własnego stylu sprzedaży

Podstawowe techniki sprzedażowe – ćw. praktyczne

  • Skuteczność w procesie sprzedaży
  • Nawiązanie kontaktu i budowanie porozumienia
  • Badanie potrzeb i prezentacja oferty
  • Logika działania i strategie budowania argumentacji
  • Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami
  • Ustalenia warunków i negocjacje interesów stron
  • Zamykanie i finalizacja sprzedaży
  • Emocje i schematy reagowania klienta
  • Wpływ a manipulacja
  • Motywacja własna a radzenie sobie z porażkami – mój styl wyjaśniania

Zaawansowane techniki sprzedażowe – ćw. praktyczne

  • Radzenie sobie z trudnymi klientami
  • Praca z rynkiem, rywalizacja z argumentami pochodzącymi z ofert konkurencji
  • Doradztwo dla klienta, wyróżniki i wartości
  • Szacowanie szans sprzedaży
  • Sprzedaż H2H, zarządzanie relacjami
  • BATNA i jej rola w rozmowie, metody budowania przewagi negocjacyjnej
  • Macierz wpływu i władzy
  • Techniki skupiania uwagi
  • Praca z emocjami, układy mięśni twarzy i mikroekspresje (system FACS)
  • Zaawansowane techniki zamykania sprzedaży
  • Budowanie zaangażowania klienta, blokowanie konkurencji

Dlaczego nasza firma?

  • Analiza lingwistyczna

    Specjalizujemy się w analizie języka wypowiedzi. W trakcie treningów precyzyjnie opisujemy powtarzające się konstrukcje językowe oraz schematy myślenia pojawiające się w wypowiedziach i reakcjach uczestników.

  • Praktyka

    Pracujemy metodą treningu poznawczo-behawioralnego. Zajęcia są wymagające i składają się z dużej ilości ćwiczeń. Będziesz zmęczona/y.

  • Trudny feedback

    Na szkoleniu najprawdopodobniej popełnisz sporo błędów i otrzymasz dużą ilość dedykowanej informacji zwrotnej. Nie będzie łatwo.

  • Rzeczywiste case’y

    W trakcie szkolenia pracujemy z realnymi, trudnymi sytuacjami, z którymi na codzień zmagają się nasi uczestnicy.

  • Małe grupy

    Maksymalnie 8 osób.
    Indywidualne podejście do każdego uczestnika.

  • Standard obsługi

    Komplet materiałów szkoleniowych. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
    Przestronne, klimatyzowane sale. Poczęstunek dla każdego uczestnika.

Zapisy na szkolenie

Zapisy na szkolenie

Liczba uczestników
Available za uczestnika: 7
Niestety. W tym terminie wszystkie miejsca są już zajęte. Spróbuj wybrać inny termin szkolenia.