Szkolenia z obsługi klienta sprawna obsługa, wysoka jakość, radzenie sobie z trudnym klientem..
Oferta Dla pracowników Biur Obsługi Klienta, recepcji, call-center
Tematy szkoleń
ABC obsługi klienta
2 dni
Szkolenie podstawowe.
Skuteczna obsługa klienta w procesie budowania marki i jakości. Kontakt i pierwsze wrażenie. Techniki słuchania i budowania porozumienia. Praca z trudnym klientem. Rozpoznawanie emocji. Analiza logiki działania rozmówcy. Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami. Formułowanie propozycji rozwiązań. Schematy reagowania klienta. Wpływ a manipulacja. Asertywność a jakość obsługi. Radzenie sobie z własnymi emocjami. Mój styl wyjaśniania.
Zaawansowana obsługa klienta
2 dni
Doskonalenie warsztatu.
Rozmowy z trudnymi klientami. Metody interwencji. Ryzyka. Metoda Solution Focus. Odmowy, agresja słowna, manipulacja. Nazywanie oczekiwań, celów i potrzeb. Obsługa z elementami doradztwa. Wyróżniki firmy. Budowanie przewagi nad konkurencją. Relacja z przełożonym a siła wpływu. Zaawansowane techniki wsparcia marketingu (budowanie rejestru pozytywnych ocen firmy).
Stres i emocje w obsłudze klienta
2 dni
Praca z trudnymi emocjami.
Perspektywa klienta. Reklamacje i zwroty. Negatywne oceny. Stres i napięcie w sytuacji wysokich wymagań i ograniczonego wpływu. Style radzenia sobie. Auto-diagnoza za pomocą ewaluatora. Przeciwdziałanie wypaleniu i wyczerpaniu. Metody budowania twardości psychicznej. Rezyliencja i zasoby osobiste. Style wyjaśniania. Siła woli. Rola postrzegania własnej odpowiedzialności i skuteczności. Trudny klient a moje emocje. Stosunek do samego siebie. Wewnętrzne konflikty. Uważność.
Mini Development Center
1 dzień + 1 dzień
Poznaj siebie.
Mini sesja DC. Symulacje rozmów. Przygotowanie raportu indywidualnego: precyzyjna analiza języka wypowiedzi. Opis logiki działania i nawyków reagowania. Spotkanie feedbackowe. Przekazanie raportu (wyłącznie dla uczestnika). Dedykowana informacja zwrotna. Mocne strony i obszary do rozwoju. Wskazówki i rekomendacje. Analiza kognitywna: mapa języka, ilościowe wskaźniki wypowiedzi.
Akademia obsługi klienta
1 dzień + 1 dzień + 2 dni
Dedykowany program rozwojowy.
Mini Development Center (sesja, raporty indywidualne, udzielenie informacji zwrotnej).
Unikalny program treningu umiejętności opracowany na podstawie wyników DC.
Sesja follow-up (doskonalenie wybranych umiejętności – wg uwag i sugestii uczestników programu).
Dlaczego nasza firma?
Analiza lingwistyczna
Specjalizujemy się w analizie języka wypowiedzi. W trakcie treningów precyzyjnie opisujemy powtarzające się konstrukcje językowe oraz schematy myślenia pojawiające się w wypowiedziach i reakcjach uczestników.
Praktyka
Pracujemy metodą treningu poznawczo-behawioralnego. Zajęcia są wymagające i składają się z dużej ilości ćwiczeń. Będziesz zmęczona/y.
Trudny feedback
Na szkoleniu najprawdopodobniej popełnisz sporo błędów i otrzymasz dużą ilość dedykowanej informacji zwrotnej. Nie będzie łatwo.
Rzeczywiste case’y
W trakcie szkolenia pracujemy z realnymi, trudnymi sytuacjami, z którymi na codzień zmagają się nasi uczestnicy.
Małe grupy
Maksymalnie 8 osób.
Indywidualne podejście do każdego uczestnika.
Standard obsługi
Komplet materiałów szkoleniowych. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
Przestronne, klimatyzowane sale. Poczęstunek dla każdego uczestnika.