Oferta Dla kierowników, dyrektorów, naczelników i team-liderów
Tematy szkoleń
First time manager
2 dni
Szkolenie podstawowe.
Nowy kierownik a proces zmiany. Relacje zawodowe. Prowadzenie rozmów z pracownikami. Budowanie argumentacji. Podział zadań. Delegowanie zadań. Prośby i groźby. Autorytet kierownika. Delegowanie. Kontrolowanie i monitorowanie zadań. Dylematy przełożonego. Dyscyplinowanie – co to znaczy? Stawianie granic. Wywieranie wpływu. Radzenie sobie z manipulacją. Emocje i schematy reagowania.
Kierowanie zespołem
2 dni
Doskonalenie warsztatu kierownika.
Udzielanie informacji zwrotnej. Budowanie motywacji i zaangażowania. Modele przywództwa i logiki działania lidera. Nawyki działania i podejmowania decyzji kierowniczych. Mój styl kierowania ludźmi. Relacja z moim przełożonym. Między młotem a kowadłem. Proces grupowy i praca z zespołem. Odpowiedzialność, cele i oczekiwania. Konsekwencje i korygowanie zachowań. Odczytywanie emocji (system FACS). Gry językowe i manipulacje (trójkąt dramatyczny).
Stres i emocje w pracy menedżera
2 dni
Dla tych, co w napięciu i pośpiechu.
Napięcia i trudne emocje. Stres. Style radzenia sobie. Auto-diagnoza za pomocą ewaluatora. Przeciwdziałanie wypaleniu i wyczerpaniu. Metody budowania twardości psychicznej. Rezyliencja i zasoby osobiste. Style wyjaśniania. Siła woli. Rola postrzegania terminowości, własnej odpowiedzialności i skuteczności działania. Oczekiwania wobec siebie. Wewnętrzne konflikty. Uważność.
Rozwiązywanie konfliktów
2 dni
Trudne rozmowy, niewygodne tematy.
Budowanie rozwiązań metodą Solution-Focus. Poszukiwanie wyjątków. Ustalanie zakresów odpowiedzialności. Uzgadnianie stanowisk stron. Elementy mediacji. Nazywanie oczekiwań i celów. Strukturyzowanie rozmowy. Budowanie współpracy i zaangażowania. Logiki działania poszczególnych stron konfliktu. Skutki i konsekwencje. Współzależność w pracy. Agresja słowna. Asertywność i granice. Nazywanie emocji.
Development Center
1 dzień + 1 dzień
Poznaj siebie.
Sesja DC. Wywiady i symulacje rozmów. Zadania grupowe oraz pisemne. Przygotowanie raportu indywidualnego: precyzyjna analiza języka wypowiedzi. Opis logiki działania, schematów myślenia i nawyków reagowania. Spotkanie feedbackowe. Przekazanie raportu (wyłącznie dla uczestnika). Dedykowana informacja zwrotna. Mocne strony i obszary do rozwoju. Wskazówki i rekomendacje. Analiza kognitywna: mapa języka, ilościowe wskaźniki wypowiedzi.
Akademia lidera
1 dzień + 1 dzień + 2 dni + 2 dni
Dedykowany program rozwojowy.
Development Center (sesja, raporty indywidualne, udzielenie informacji zwrotnej).
Unikalny program treningu umiejętności opracowany na podstawie wyników DC.
Sesja follow-up (doskonalenie wybranych umiejętności – wg uwag i sugestii uczestników programu).
Lider postkonwencjonalny
2 dni
Kadra Zarządzająca, C-level.
Indywidualistyczna i strategiczna logika działania w modelach Action Logic Framework. Uważny lider. Macierz AQAL. Wydarzenia symboliczne. Praca nad sobą. Decentracja. Przywództwo. Systemy budowania znaczeń. Sens funkcjonowania. Przeżycia poza językiem. Zarządzanie historiami relacji. Perspektywa życia.
Dlaczego nasza firma?
Analiza lingwistyczna
Specjalizujemy się w analizie języka wypowiedzi. W trakcie treningów precyzyjnie opisujemy powtarzające się konstrukcje językowe oraz schematy myślenia pojawiające się w wypowiedziach i reakcjach uczestników.
Praktyka
Pracujemy metodą treningu poznawczo-behawioralnego. Zajęcia są wymagające i składają się z dużej ilości ćwiczeń. Będziesz zmęczona/y.
Trudny feedback
Na szkoleniu najprawdopodobniej popełnisz sporo błędów i otrzymasz dużą ilość dedykowanej informacji zwrotnej. Nie będzie łatwo.
Rzeczywiste case’y
W trakcie szkolenia pracujemy z realnymi, trudnymi sytuacjami, z którymi na codzień zmagają się nasi uczestnicy.
Małe grupy
Maksymalnie 8 osób.
Indywidualne podejście do każdego uczestnika.
Standard obsługi
Komplet materiałów szkoleniowych. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
Przestronne, klimatyzowane sale. Poczęstunek dla każdego uczestnika.