Oferta Dla przedstawicieli handlowych, KAM’ów, sprzedawców
Tematy szkoleń
Umiejętności handlowca
2 dni
Fundament.
Skuteczność w procesie sprzedaży. Nawiązanie kontaktu. Budowanie porozumienia. Badanie potrzeb. Prezentacja oferty. Logika działania i strategie budowania argumentacji. Obiekcje i zastrzeżenia. Ustalenia warunków i negocjacje interesów stron. Zamykanie i finalizacja sprzedaży. Emocje i schematy reagowania klienta. Wpływ a manipulacja. Radzenie sobie z porażkami. Mój styl wyjaśniania.
Sprzedaż dla zaawansowanych
2 dni
Doskonalenie warsztatu.
Radzenie sobie z trudnymi klientami. Techniki skupiania uwagi. Metody budowania przewagi negocjacyjnej. BATNA i jej rola w rozmowie. Szacowanie szans sprzedaży. Praca z rynkiem. Rywalizacja z argumentami pochodzącymi z ofert konkurencji. Doradztwo dla klienta. Wyróżniki i wartości. Sprzedaż H2H. Zarządzanie relacjami. Macierz wpływu i władzy. Zaawansowane techniki zamykania sprzedaży. Budowanie zaangażowania klienta.
Trening negocjacji
2 dni
Ustalanie warunków współpracy stron.
Negocjacje poza stołem i przy stole. Strukturyzowanie procesu negocjacji. Strategie budowania argumentacji merytorycznej. Budowanie porozumienia w sytuacji konfliktu postaw, przekonań lub wartości. Ustępstwa i wzajemność. BATNA i granice. Zarządzanie czasem. Zarządzanie emocjami. Budowanie koalicji. Siła i wpływ. Konstruowanie kształtu porozumienia. Logiki działania uczestników rozmów – ich postawy i przekonania. Charakterystyczne gry językowe. Pomysły oraz sposoby ich wartościowania.
Stres i emocje w pracy handlowca
2 dni
Dla tych, co w napięciu i pośpiechu.
Proces decyzyjny klienta. Porażki i odmowy. Stres i napięcie w sytuacji wysokich wymagań i ograniczonego wpływu. Style radzenia sobie. Auto-diagnoza za pomocą ewaluatora. Przeciwdziałanie wypaleniu i wyczerpaniu. Metody budowania twardości psychicznej. Rezyliencja i zasoby osobiste. Style wyjaśniania. Siła woli. Rola postrzegania własnej odpowiedzialności i skuteczności. Trudny klient a moje emocje. Stosunek do samego siebie. Wewnętrzne konflikty. Uważność.
Development Center
1 dzień + 1 dzień
Poznaj siebie.
Sesja DC. Wywiady i symulacje rozmów. Zadania grupowe oraz pisemne. Przygotowanie raportu indywidualnego: precyzyjna analiza języka wypowiedzi. Opis logiki działania, schematów myślenia i nawyków reagowania. Spotkanie feedbackowe. Przekazanie raportu (wyłącznie dla uczestnika). Dedykowana informacja zwrotna. Mocne strony i obszary do rozwoju. Wskazówki i rekomendacje. Analiza kognitywna: mapa języka, ilościowe wskaźniki wypowiedzi.
Akademia sprzedaży i negocjacji
1 dzień + 1 dzień + 2 dni + 2 dni
Dedykowany program rozwojowy.
Development Center (sesja, raporty indywidualne, udzielenie informacji zwrotnej).
Unikalny program treningu umiejętności opracowany na podstawie wyników DC.
Sesja follow-up (doskonalenie wybranych umiejętności – wg uwag i sugestii uczestników programu).
Dlaczego nasza firma?
Analiza lingwistyczna
Specjalizujemy się w analizie języka wypowiedzi. W trakcie treningów precyzyjnie opisujemy powtarzające się konstrukcje językowe oraz schematy myślenia pojawiające się w wypowiedziach i reakcjach uczestników.
Praktyka
Pracujemy metodą treningu poznawczo-behawioralnego. Zajęcia są wymagające i składają się z dużej ilości ćwiczeń. Będziesz zmęczona/y.
Trudny feedback
Na szkoleniu najprawdopodobniej popełnisz sporo błędów i otrzymasz dużą ilość dedykowanej informacji zwrotnej. Nie będzie łatwo.
Rzeczywiste case’y
W trakcie szkolenia pracujemy z realnymi, trudnymi sytuacjami, z którymi na codzień zmagają się nasi uczestnicy.
Małe grupy
Maksymalnie 8 osób.
Indywidualne podejście do każdego uczestnika.
Standard obsługi
Komplet materiałów szkoleniowych. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
Przestronne, klimatyzowane sale. Poczęstunek dla każdego uczestnika.