Szkolenia z efektywności osobistej komunikacja, współpraca, zarządzanie sobą w czasie..
Oferta Dla wszystkich chcących się rozwijać
Tematy szkoleń
Komunikacja i współpraca w zespole
2 dni
Dla wszystkich.
Sposoby myślenia o komunikacji i współpracy. Gry językowe charakterystyczne dla różnych logik działania. Umiejętność szukania rozwiązań. Słuchanie. Odzwierciedlanie. Pytania. Strategie budowania argumentacji. Poszukiwanie zasobów i wyjątków. Radzenie sobie z manipulacją. Odpowiedzialność i budowanie zaangażowania. Nawyki komunikacyjne i ulubione schematy myślenia związane ze współpracą z innymi. Dominacja i asertywność. Współzależność w sytuacjach zawodowych.
Zarządzanie sobą w czasie
2 dni
Organizacja pracy i skupienie energii.
Narzędzia organizacji pracy w sytuacjach presji czasu. Kalendarze, listy zadań, aplikacje. Elastyczne zarządzanie uwagą w natłoku spraw i zobowiązań. Ochrona własnej motywacji i siły woli. Logika działania. Rola odpowiedzialności. Umiejętności rezygnowania i poświęcania. Radzenie sobie z frustracją i przemęczeniem. Utrzymywanie równowagi i regeneracja sił. Chaos i porządek a focus energii. Radzenie sobie z powracającymi, natrętnymi myślami. Rola uważności.
Stres i emocje w pracy
2 dni
Dla tych, co w napięciu i pośpiechu.
Napięcia i trudne emocje. Stres. Style radzenia sobie. Auto-diagnoza za pomocą ewaluatora. Przeciwdziałanie wypaleniu i wyczerpaniu. Metody budowania twardości psychicznej. Rezyliencja i zasoby osobiste. Style wyjaśniania. Siła woli. Rola postrzegania terminowości, własnej odpowiedzialności i skuteczności działania. Oczekiwania wobec siebie. Wewnętrzne konflikty i ruminacje. Uważność. Praca z emocjami (system FACS). Rola asertywności.
Asertywność
1 dzień
Komunikacja ‘wprost’.
Typy zachowań. Uległość. Bierność. Agresja. Trójkąt manipulacyjny. Szacunek i prawa. Powody. Ryzyka. Odpowiedzialność. Upór czy brak plastyczności. Fakty, opinie, oceny. Odmowy. Granice. Informacja zwrotna. Cechy konstruktywnego feedbacku. Najczęściej popełniane błędy. Konflikt. Dominacja. Kompromis. Współpraca. Rola Inteligencji Emocjonalnej i emocji.
Wystąpienia publiczne
1 dzień
Prezentacje i wystąpienia.
Oczekiwania i stres. Przygotowanie się do wystąpienia. Metody formułowania argumentacji. Logika działania i kryteria oceny treści. Neuropsychologia i techniki skupiania uwagi słuchaczy. Storytelling i krzywe historii Kurta Vonneguta. Rola emocji. Nowość i zaskoczenie. Zmysły i bycie tu-i-teraz.
Kreatywność
1 dzień
Jak pobudzić mózg.
Pobudzenie sieci semantycznych. Skojarzenia i prototypy. Ludyczność. Pobudzenie lękowe i mobilizujące. Teoria intelektu Nęcki. Myślenie konwergencyjne i dywergencyjne. Abstrakcja. Płynność. Giętkość. Oryginalność. Myślenie lateralne. Rozwój kreatywności. Kontekst organizacji. Koncepcja Kaizen. Inkubacja i wgląd. Techniki kreatywne.
Dlaczego nasza firma?
Analiza lingwistyczna
Specjalizujemy się w analizie języka wypowiedzi. W trakcie treningów precyzyjnie opisujemy powtarzające się konstrukcje językowe oraz schematy myślenia pojawiające się w wypowiedziach i reakcjach uczestników.
Praktyka
Pracujemy metodą treningu poznawczo-behawioralnego. Zajęcia są wymagające i składają się z dużej ilości ćwiczeń. Będziesz zmęczona/y.
Trudny feedback
Na szkoleniu najprawdopodobniej popełnisz sporo błędów i otrzymasz dużą ilość dedykowanej informacji zwrotnej. Nie będzie łatwo.
Rzeczywiste case’y
W trakcie szkolenia pracujemy z realnymi, trudnymi sytuacjami, z którymi na codzień zmagają się nasi uczestnicy.
Małe grupy
Maksymalnie 8 osób.
Indywidualne podejście do każdego uczestnika.
Standard obsługi
Komplet materiałów szkoleniowych. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
Przestronne, klimatyzowane sale. Poczęstunek dla każdego uczestnika.