Szkolenia otwarte, których realizację opisuje niniejszy punkt regulaminu obejmują usługi rozwojowe w formule otwartej (są to m.in. klasyczne szkolenia, treningi, warsztaty rozwoju umiejętności, Development Center). W dalszej części niniejszej częsci regulaminu będą one nazywane ‘szkoleniami’.
Organizatorem szkoleń jest firma Yari sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni 81-350 ul. Plac Kaszubski 8/311 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000817255, NIP: 586-23-51-384, REGON: 385011940, zwaną w dalszej części dokumentu Organizatorem lub YARI.
Każdy uczestnik szkolenia ma obowiązek zapoznać się z niniejszym regulaminem oraz polityką prywatności dostępną pod adresem: https://yari.pl/polityka-prywatnosci/.
W szkoleniu może uczestniczyć osoba, która została zgłoszona za pośrednictwem internetowego formularza zgłoszeniowego i została wpisana na listę uczestników szkolenia.
Należność za udział w szkoleniu należy wpłacić z góry – po zgłoszeniu uczestnika na szkolenie. Kolejność wpłat decyduje o kolejności zapisów na listę uczestników. Uiszczenie zapłaty powinno nastąpić najpóźniej 7 dni roboczych przed terminem szkolenia. Za datę zapłaty uznaje się datę zaksięgowania środków na koncie Organizatora. Nr konta do wpłat to: 35 1140 2004 0000 3502 7948 5879. Informacje do wpisania w tytule przelewu zostaną przesłane do zgłaszającego za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Szkolenia odbywają się w salach szkoleniowych wskazanych przez Organizatora. Organizator zapewnia spełnienie przez sale wymagań BHP oraz higieny pracy dotyczące m.in. powierzchni dostosowanej do liczności grupy, dostępności światła czy dostępności innej infrastruktury niezbędnej do realizacji usług. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany sali, w której będzie prowadzone szkolenie na salę o takim samym lub wyższym standardzie w zbliżonej lokalizacji – co nie stanowi to zmiany warunków świadczenia usługi szkolenia. O ewentualnej zmianie Organizator poinformuje uczestników najpóźniej 5 dni przed planowanym terminem realizacji szkolenia.
Szkolenia odbywają się w terminach wskazanych przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia w obrębie maksymalnie 7 dni – co nie stanowi to zmiany warunków świadczenia usługi szkolenia. O ewentualnej zmianie Organizator poinformuje uczestników najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem realizacji szkolenia.
Cena szkolenia wyświetlana na formularzu podana jest w wartości netto. Organizator szkolenia informuje, że będzie stosował 23% stawkę VAT, chyba, że w toku ustaleń zostanie przekazana informacja, że opłata jest finansowana w co najmniej 70% ze środków publicznych (wówczas opłata jest zwolniona z podatku VAT).
Organizator wystawi i prześle na podany adres poczty elektronicznej fakturę VAT wystawioną zgodnie z danymi podanymi na formularzu zgłoszeniowym (prosimy o podanie nazwy firmy zamawiającej oraz numeru NIP).
Organizator zastrzega sobie prawo do publikowania oraz wykorzystywania do celów marketingowych informacji, o fakcie dostarczenia usług szkolenia dla pracowników firmy zamawiającej szkolenie posługując się przy tym logo tej firmy oraz opisując zakres usługi szkolenia. Przedstawiciel firmy zamawiającej szkolenie może w dowolnym czasie zastrzec posługiwanie się logotypem firmy.
Rezygnacja z udziału do 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia upoważnia do zwrotu 100% kosztów. W przypadku rezygnacji na 14 dni lub później przed rozpoczęciem szkolenia Organizator zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury na kwotę równą 50% kosztów uczestnictwa w szkoleniu.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia do 5 dni przed planowanym terminem realizacji szkolenia w przypadku szczególnych okoliczności np. nie zebrania się odpowiednio licznej grupy, sytuacji losowych itp. W takim przypadku wpłacone pieniądze zostają w całości zwrócone (do 5 dni od podjęcia decyzji o zwrocie) lub Organizator skontaktuje się z zamawiającym w celu ustalenia kolejnego terminu realizacji szkolenia.
Wszelkie uwagi, niejasności, ew. zastrzeżenia lub informacje o sytuacjach nieprzewidzianych prosimy niezwłocznie zgłaszać za pomocą poczty email (biuro@yari.pl) lub telefonicznie (pod nr 58-500-87-14).
Wszystkie zmiany w Regulaminie będą publikowane na stronie internetowej Organizatora (yari.pl/regulamin).
Szkolenia zamknięte
Szkolenia zamknięte, których realizację opisuje niniejszy punkt regulaminu obejmują usługi rozwojowe w formule zamkniętej (są to m.in. klasyczne szkolenia, treningi, warsztaty rozwoju umiejętności, warsztaty doradztwa, Development Center). W dalszej części niniejszej częsci regulaminu będą one nazywane ‘szkoleniami zamkniętymi’.
Organizatorem szkoleń jest firma Yari sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni 81-350 ul. Plac Kaszubski 8/311 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000817255, NIP: 586-23-51-384, REGON: 385011940, zwaną w dalszej części dokumentu Organizatorem lub YARI.
Zamawiającym szkolenia zamknięte może być dowolny podmiot (firma, instytucja, JST, fundacja, NGO itp.).
Zamawiający oraz każdy uczestnik szkolenia zamkniętego ma obowiązek zapoznać się z niniejszym regulaminem oraz polityką prywatności dostępną pod adresem: https://yari.pl/polityka-prywatnosci/.
W szkoleniu zamkniętym może uczestniczyć osoba, która została zgłoszona przez Zamawiającego w ramach uzgodnień z Organizatorem.
Szkolenia zamknięte odbywają się w salach szkoleniowych uzgodnionych w ramach ustaleń pomiędzy Zamawiającym a Organizatorem. Mogą być to sale konferencyjne będące w dyspozycji Zamawiającego, o ile spełniają wymagania BHP oraz higieny pracy dotyczące m.in. powierzchni dostosowanej do liczności grupy, dostępności światła czy dostępności innej infrastruktury niezbędnej do realizacji usług.
Cena szkolenia zamkniętego jest podawana w ofercie w wartości netto. Organizator szkolenia zamkniętego informuje, że będzie stosował 23% stawkę VAT, chyba, że w toku ustaleń zostanie przekazana informacja, że opłata jest finansowana w co najmniej 70% ze środków publicznych (wówczas opłata jest zwolniona z podatku VAT).
Organizator zastrzega sobie prawo do publikowania oraz wykorzystywania do celów marketingowych informacji, o fakcie dostarczenia usług szkoleń zamkniętych dla Zamawiającego posługując się przy tym logo Zamawiającego oraz opisując zakres szkolenia współpracy.
Wszelkie uwagi, niejasności, ew. zastrzeżenia lub informacje o sytuacjach nieprzewidzianych prosimy niezwłocznie zgłaszać za pomocą poczty email (biuro@yari.pl) lub telefonicznie (pod nr 58-500-87-14).
Wszystkie zmiany w Regulaminie będą publikowane na stronie internetowej Organizatora (yari.pl/regulamin).
Reklamacje
Organizatorem szkoleń jest firma Yari sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni 81-350 ul. Plac Kaszubski 8/311 zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000817255, NIP: 586-23-51-384, REGON: 385011940, zwaną w dalszej części dokumentu Organizatorem lub YARI.
Uczestnik szkolenia lub Zamawiający – ma prawo złożyć do Organizatora reklamację jeśli ma zastrzeżenia do jakości świadczonych usług (szkoleń otwartych lub zamkniętych – zwanych w tej części regulaminu szkoleniami).
Reklamację należy złożyć do Organizatora w formie elektronicznej (na adres biuro@yari.pl) w terminie maksymalnie 14 dni od realizacji ostatniego dnia usługi szkolenia.
Reklamacja musi zawierać następujace informacje:
Opis przedmiotu reklamacji.
Argumenty uzasadniające zasadność reklamacji.
Rekomendowane przez Zamawiającego formy rekompensaty (jeśli reklamacja zostanie uznana w części lub całości mogą to być np. realizacja dodatkowego szkolenia,
Powtórna realizacja szkolenia wg nowych warunków ustalonych przez Zamawiającego i Organizatora, obniżenie założonej ceny szkolenia, Kary umowne – o ile zostały przewidziane w Umowie)
Reklamacja nie zostanie uwzględniona, w sytuacji gdy:
Cele nie zostały zrealizowane z powodu ukrycja lub przekazania Organizatorowi nierzetelnych informacji o uczestnikach szkolenia, które to informacje są kluczowe dla realizcji szkolenia – w szczególnośći informacji o poziomie umiejętności uczestników.
Cele szkolenia nie zostały zrealizowane z powodu nie zapewnienia przez zamawiającego właściwych warunków zgodnie z regulaminem.
Cele szkolenia nie zostały zrealizowane z winy uczestników lub przełożonego przebywającego na szkoleniu (niewłaściwe zachowanie powodujące opór).
Zamawiający nie uwzględnił uwag Organizatora co do organizacji szkolenia np. sali, ilości uczestników w grupie, doboru uczestników do grup itp.)
Organizaotor ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w formie elektronicznej (wysłanej na adres zgłaszającego reklamację) w terminie maksymalnie 14 dni od daty wpływu zgłoszenia.